Madplan, uge 3

IMG_3418-0


 


Mandag – FASTE
Morgenmad: sort kaffe
Frokost: –
Aftensmad: for 500 kcal goullash
Træning: Cirkeltræning


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Resten af goullashen med en salat til
Aftensmad: min mor laver mad
Træning: vægte derhjemme


Onsdag – Faste
Morgenmad: Sort kaffe
Frokost: –
Aftensmad: Spaghetti med kødsovs til Lukas, en lille portion kødsovs + salat til mig (for 500 kcal)
Træning: vægte derhjemme


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Skinkesalat (finthakket hamburgerryg med cornichoner, mayonnaise og purløg og lidt sennep), serveret i salatblade
Aftensmad: En hel kylling, stegt i min slow cooker. Serveres med loaded cauliflower til mig og kartoffelbåde til ham.
Træning: Thai Bo


Fredag – faste
Morgenmad: sort kaffe
Frokost: –
Aftensmad: Resterne af kyllingen laves til en kyllinge/kåls/porresuppe med bacon. Lukas får bød til. Jeg får en lille portion.  
Træning: vægte derhjhemme


Lørdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Kyllingesalat (kylling, bacon, mayonnaise og karry) på salatblade
Aftensmad: Til fest!
Træning: Body Fit

2 thoughts on “Madplan, uge 3

  1. Hej Johanne. Tak for skønne opskrifter. Du nævner gullash flere gange, men kan ikke finde opskriften i dit opskriftsregister?

    • Hej Mette.Tusind tak. Jeg tror faktisk heller ikke, at jeg har lavet et opskrift derinde. Men der er masser af gode opskrifter at finde på nettet, og man kan jo bare undelade at tykne sovsen.

Leave a Reply

