Madplan, uge 28

IMG_3418-0

Jeg lovede jo faktisk, at jeg ville lave madplan og at jeg ville blogge, men jeg lyver Ă„benbart, da sidste madplan var uge 22 đŸ˜­đŸ˜±. Det kan ses pĂ„ bĂ„de vĂŠgten og pĂ„ kontoen. NĂ„r jeg nu har ferie og ingen penge, kan jeg ligesĂ„ godt kickstarte en uge med motion og god mad. SĂ„ her er madplanen (for pengepungen), og sĂ„ hĂ„ber jeg, at LCHF er god ved min vĂŠgt!


SĂžndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Tunsalat med kogte ĂŠg og gnavegrĂžnt
Aftensmad: rester af skinkecuvette med coleslaw
Motion: GĂ„tur


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Tunsalat
Aftensmad: MedisterpĂžlse (den fra slagteren med lidt kartoffelmel i – er ikke helt striks, men den er gratis)  – serveret med coleslaw
Motion: GĂ„tur


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Rester fra mandag
Aftensmad: GrĂŠsk hakkebĂžf med creme fraiche-tzatziki og tomatsalat med oliven og feta
TrĂŠning: Yoga


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: HakkebĂžf med rester fra de andre dage
Aftensmad: KarrykÄl: hvidkÄl stegt med hakket oksekÞd og karry i smÞr
TrĂŠning: CirkeltrĂŠning


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Platte med grĂžntsager, mayonnaise og kĂžd, oliven og ost
Aftensmad: Rester eller tomatsuppe med bacon og flÞde
TrĂŠning: CirkeltrĂŠning


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Æggekage med bacon, lþg og tomater
Aftensmad: Tomatsuppe med bacon og flĂžde
TrĂŠning: GĂ„tur


LĂžrdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: RÞrÊg med bacon og salat
Aftensmad: Pyt i pande – steg alle rester op pĂ„ en pande med masser af smĂžr – serveres med salat eller rĂ„kost
TrĂŠning: GĂ„tur

Leave a Reply

