Madplan, uge 22

Jeg er blevet så sindssygt dårlig til at få min madplan lavet. Det har kostet både på økonomien og på mit fokus. Så nu skal jeg igang igen:

Derudover skal jeg til at blogge igen! Det lover jeg!
IMG_3418-0


Lørdag
Morgenmad: Kaffe med fløde (ingen kokosolie hjemme)
Frokost: Kylling/bacon og forårsløg i hjemmelavet karrymayonnaise på rød peber
Aftensmad: Hakkebøf med coleslaw
Træning: Stram op, 1 time


Søndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Omelet med stegte grøntsager og hamburgerryg
Aftensmad: Stegte pølser med blomkålssalat (og kartoffelsalat til sønnen). Dressing lavet af hjemmelavet mayonnaise og 38% creme fraiche. Pølser er diverse uden stivelse fra ALDI.


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Salat: peberfrugter, forårsløg, agurk, fetaost, oliven, tomater, rød spidskål, hamburgerryg og mayonaise/creme fraichedressing.
Aftensmad: Mousakka med salat
Træning: Løb


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Tunsalat på bund af salat og æg
Aftensmad: Rester af mousakka
Træning: Thai-Bo, 1 time


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Salat som mandag
Aftensmad:  Smørstegte grøntsager med hakket oksekød
Træning: Løb


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Hamburgerrygsalat (finthakket hamburggerryg, sukkerfrie cornichoner, mayonnaise og purløg, samt lidt sennep) på en snackpeber
Aftensmad: Brændende kærlighed på rester – hvad jeg har tilbage af kød: hamburgerryg, bacon, pølser, hakket oksekød, løg (liberale i denne mængde) og blomkålsmos (dampede blomkål blendet med smør og flødehavarti.
Træning: Thai-Bo, 1 time


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Hamburgerrygsalat på rød peber
Aftensmad: Rester fra ugen
Træning: Løb


Lørdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Salat som mandag, med et eller andet kød
Aftensmad: Spise hos min søster
Træning:

Leave a Reply

