Madplan, uge 8

IMG_3418-0

 

Godt, denne uge skal IGEN være billig. Tabte min dyre parfume på gulvet på badeværelset og den smadrede i 1000 stykker. Jeg vil hellere spare på mad end være uden parfume, så nu skal der tænkes kreativt! Jeg har alt til denne uge i fryser, skabe eller køleskabe, så skal intet købe ind!! Yeah, love that kind of stuff!


Søndag
Morgenmad: –
Frokost: Mayonnaisesalat af kylling, bacon og karry
Aftensmad: rest af hakkebøf i tomat/flødesovs med bønnefritter.
Træning: 20 mins rask gang på løbebånd + 2 omgange styrketræning i cirklen


Mandag
Morgenmad: –
Frokost: Æggelatte
Aftensmad: Røræg med røget laks
Træning: 2 omgange i cirklen


Tirsdag
Morgenmad: –
Frokost: Æggelatte
Aftensmad: Laks med låg af hakkede mandler (liberale), serveret med wasabimayonnaise og smørstegte grøntsager
Træning: Tai-Bo


Onsdag
Morgenmad: –
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Oksesteak med broccolifritter og bearnaise
Træning: –


Torsdag
Morgenmad: –
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Min mor har fødselsdag
Træning: –


Fredag
Morgenmad: –
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Laver mad til min mors fødselsdag, så vi skal have take-away
Træning: Løb


Lørdag
Morgenmad: –
Frokost: Kød og salat til min mors fødselsdagsfest
Aftensmad: Løgsuppe (igen, min mors fest)
Træning: –

Leave a Reply

