Madplan, uge 5

IMG_3418-0

Jeg faster stadigt mellem 18 og 10, så jeg springer morgenmaden over


Søndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Sandwich oaf langos (1 æg, 1 spsk mayonnaise, 1 dl ost, blandes, spredes ud på bagepapir og bages 8 min ved 200 grader). Fyld af kylling, bacon og karrydressing samt salat.
Aftensmad: Rester fra lørdag  ostetaco med flæskesværspanerede kyllingestykker.


Mandag
Morgenmad: –
Frokost: Langos med pålæg
Aftensmad: Hel kylling i ovn, serveret med blomkålsmos og champignonflødesovs. Lukas får kartoffelmos. Vi får begge salat.
Træning: –


Tirsdag
Morgenmad: –
Frokost: Langos som sandwich, med spegepælse, mayonnaise, tomat og salat
Aftensmad: Svensk pølseret. Lukas med kartofler, jeg med blomkål og ekstra fløde
Træning: Thai Bo


Onsdag
Morgenmad: –
Frokost: Langos med mayonnaisesalat af kylling, bacon og karry samt salat.
Aftensmad: Hakkebøf, fyldt med ost, omviklet med bacon. Dertil bønnefritter og mayonnaise. Lukas får kartoffelbåde. Vi får begge en råkostsalat til.
Træning: –


Torsdag
Morgenmad: –
Frokost: Æggelatte
Aftensmad: Flødesuvet hvidkål med kålpølse. Lukas får et par kartofler til.
Træning: Thai Bo


Fredag – hos min far
Morgenmad:
Frokost: Æggelatte
Aftensmad: Pizza. Lukas får almindelig – jeg laver en med ost som bund.
Træning: –


Lørdag – hos min far
Morgenmad: –
Frokost: Langos med tunsalat
Aftensmad: Burger. Lukas får almindelig, jeg bruger salatblade som bolle. Lukas får kartoffelbåde- jeg får bønnefritter.
Træning: Body Fit

2 thoughts on “Madplan, uge 5

  1. Hej Johanne.

    Der er fejl i din opskrift på langos. Det er en spk. Ikke en dl 😁 Fortsat god søndag. Hilsen Jannie Dickson

    Den søndag den 31. januar 2016 skrev LCHF – fedt! :

    > johannecharnock posted: ” Jeg faster stadigt mellem 18 og 10, så jeg > springer morgenmaden over Søndag Morgenmad: Æggelatte Frokost: Sandwich oaf > langos (1 æg, 1 dl mayonnaise, 1 dl ost, blandes, spredes ud på bagepapir > og bages 8 min ved 200 grader). Fyld af kylling, bacon og” >

Leave a Reply

