Madplan, uge 50

IMG_3418-0

 

 

OBS – der er en del ikke-LCHF elementer ind over min hverdag. Jeg har skrevet dette ind, så I ikke bliver forvirrede. Jeg kombinerer med 5:2 fasten, som heller ikke er LCHF. Det gør jeg fordi jeg har for mange ikke-LCHF måltider for tiden og dermed ikke kan holde vægten eller tabe mig.

Søndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Røget laks med røræg
Aftensmad: Pizza fra pizzabiksen til Lukas, karrykål med oksekød til mig (stegt i rigeligt med smør).


Mandag – Fastedag 1  – 36 timer på 500 kcal
Morgenmad: –
Frokost: –
Aftensmad: Hakkebøf med græske grøntsager, bagt i ovn, krydret med gyros (peber, løg og aubergine)


Tirsdag
Morgenmad:Æggelatte
Frokost: Tunsalat med grøntsager og en 38% creme fraichedressing
Aftensmad: Tandorikrydrede kyllingeoverlår i ovn serveret med indiske blomkålsbiryani


Onsdag – Fastedag 2  – 36 timer på 500 kcal. Der er møde hele dagen.
Morgenmad: –
Frokost: –
Aftensmad:  Kyllingefilet med salat


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Tunsalat med grønstager og creme fraichedressing
Aftensmad: (er til julefest på L’s skole, så den kommer til at stå på pølser 😔 – jeg elsker pølser, men det er kke ordentlig aftensmad)


Fredag – faster 36 timer på 500 kcal. 
Morgenmad: –
Frokost: –
Aftensmad: pasta med tomatsovs.
OBS – dette er IKKE LCHF. Jeg bliver nødt til at spise kulhydrater i dag, for ellers går min krop i træthedschok når jeg indtager kulhydrater i morgen til julefrokosten og så kan jeg ikke holde mig vågen. Ved at spise kulhydrater NU, kommer jeg trætheden i forkøbet.


Lørdag – JULEFROKOST – Ikke-LCHF kost hele dagen
Morgenmad: rugbrød med pålæg
Frokost: –
Aftensmad: julefrokost med det hele

Leave a Reply

