Madplan, uge 49

IMG_3418-0

Jeg vil prøve at faste 3 gange denne uge – jeg har 5 kg jeg skal have bugt med og hver weekend ender med masser af (ikke-LCHF) mad og alkohol, så vil se, om 3 gange faste kan komme kiloene til livs, på trods af mit rige, sociale liv. (P.S – faste har intet med LCHF at gøre).

Mandag – Fastedag 1
Morgenmad: –
Frokost: –
Aftensmad: Kylling med salat
Træning: Styrketræning i cirklen


Tirsdag (skal til tandlæge, så 2 x flydende mad)
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Æggelatte
Aftensmad: Blomkålsrisotto med kylling og bacon.Lukas får nudler
Træning: Styrketræning i cirklen med Marianne


Onsdag – Fastedag 2
Morgenmad: –
Frokost: –
Aftensmad: Hvidkålssuppe med bacon og lidt fløde
Træning: styrketræning i cirklen eller pause


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Torskerognssalat serveret med gnavegrønt
Aftensmad: Lasagne (alm til Lukas og med tynde aubergineplader til mig)
Træning: Pause


Fredag – Fastedag 3
Morgenmad: –
Frokost: –
Aftensmad: Rester
Træning: styrketræning i cirklen


Lørdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Røræg med røget laks og asparges
Aftensmad: Kylling i ovn, serveret med blomkålsmos, brun flødesovs og hjemmelavet agurkesalat.
Træning: Body Fit på JBV

Leave a Reply

