Madplan, uge 26

IMG_3418-0

Vil se, om jeg kan køre 8:16 i et styke tid. Det betyder at jeg skipper min elskede æggelatte til morgen, sdrikker en æggelatte klokken 10 og spiser aftensmad kl 17.30.


Søndag
Morgenmad: –
Frokost: Æggelatte
Aftensmad: Sunday roast – helstegt kyllng med broccolifritter og hjemmelavet agurkesalat – dertil flødesovs lavet på fonden fra kyllingen.


Mandag
Morgenmad: –
Frokost: Æggelatte
Aftensmad: Suppe lavet på rester – rester af grønt (kål, peber, løg, blomkål, broccoli, kyllingestykker og bacon – med tomater samt masser af fløde og friske krydderurter
Træning: Thai-Bo


Tirsdag
Morgenmad: –
Frokost: Æggelatte
Aftensmad: Rester af suppe
Træning: Cirkeltræning


Onsdag
Morgenmad: –
Frokost: Æggelatte
Aftensmad: Mexicansk salat – hakket oksekøde med mexicanske krydderier på en salat, toppet med salsa, creme fraiche og guacamole – evt en ostetaco.
Træning: Løb


Torsdag
Morgenmad: –
Frokost: Rester fra onsdag
Aftensmad: Burgere – Lukas får alm. bolle, jeg laver to tynde burgere og bruger dem som “boller” med fyld i mellem. Dertil broccolifritter.


Fredag
Morgenmad: –
Frokost: Rester
Aftensmad: Får veninder på besøg – hun kan næsten ikke spise noget, så vi henter nok sushi
Træning: Løb


Lørdag – tømmermænd, så kan alt ske
Morgenmad: –
Frokost: –
Aftensmad: –

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s