Madplan, uge 35

IMG_3418-0

OK, SÅ skal der andre boller på suppen. En sommer uden begrænsninger på noget som helst har kostet mig næsten 4 kg fra mit laveste punkt (som jeg kun var på en enkelt dag) og 3 kg fra mit stabile punkt. Derfor bliver alt meget striks og så håber jeg at kiloene rasler af!

Jeg kører ostebollerne til frokost hver dag  det er nemt i en travl hverdag og de smager godt og indeholder meget få kulhydrater. Og så er de langt billigere end laks og avocado osv.

Derudover skal der regelmæssig motion til og i mindst 3 uger, vil jeg logge min mad for at holde mig på sporet.


Søndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Pølser med blomkålssalat


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Spaghetti bolognese – Lukas får med almindelig pasta og jeg med squashgetti – vi får begge salat til
Træning: Løb


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: ostebolle med pålæg
Aftensmad: spise hos min bror
Træning: –


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle
Aftensmad: Grillarrangement i Lukas SFO – vi får pølser og Lukas får brød.
Træning: Løb


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Blomkålsrisotto med kylling og champignoner. Lukas får rester fra mandag
Træning: –


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Lukas får pizza fra pizzabutikken, jeg får en LCHF pizza på ostebund
Træning: Løb


Lørdag – FÆTTER/KUSINEFEST
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: –
Aftensmad: Fætter/kusinefest!
Træning:

Leave a Reply

