Madplan, uge 25

IMG_3418-0

Hold da nu op, hvor er jeg faldet af hesten. Der er bare alt for mange sociale arrangementer her om sommeren, og eftersom jeg har en ide om, at jeg ikke spiser LCHF når jeg er ude, så kan jeg godt mærke. at jeg er ved at komme lidt for langt væk fra sporet når der er byfest den ene weekend og så ude som censor, hvor man bliver budt rundstykker og smørebrød og så er der pigeaften med veninderne og en fødselsdag – det gav 7 almindelige dage ud af 10!!! Så nu er det tilbage på sporet. Jeg skal godt nok indløse min fødselsdagsgave fra min søster på onsdag – en spa-aften på Vejlefjord Hotel med 3 rettes middag, og der nægter jeg at sidde og stikke til maden. BUM! Smørebrød med censor torsdag og fredag må blive liberalt og uden brød, men ellers med resten af fyldet.


Søndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Blandet salat med olie/eddikedressing, tun, røget makrel og røget laks
Aftensmad: Kærnemælkskoldskål med kammerjunker – jeg med LCHF kammerjunker og Lukas med almindelige.
Træning: Lang gåtur 5-6 km


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostefranskbrød (som osteboller, men dobbelportion og bagt som franskbrød) med pålæg
Aftensmad: Kylling i bacon med salat og hjemmelavet bearnaise – Lukas får kartoffelbåde til. Han kan godt lide lidt bearnaise, men ikke for meget.
Træning: Løb – gerne 5-6 km


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostefranskbrød med pålæg – makrel i tomat med mayonnaise
Aftensmad: Lukas får nudler (tradition) – jeg får oksekød og kål i karry.
Træning: restitution


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostefranskbrød med pålæg
Aftensmad: På Vejlefjord Hotel til spa-aften med 3 retters middag
Træning: Restitution – BIG time! Med pool og massage


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Pålæg fra smørrebrød
Aftensmad: Rester af kål/karryret fra tirsdag. Lukas får det samme som mig, men med nudler i.
Træning: Løb i Marselisskoven


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Pålæg fra smørrebrød
Aftensmad: Pitabrød med fyld  – hakkebøf, salat og creme fraiche dressing. Lukas får almindelige pitabrød
Træning: Træning – stram op


Lørdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Eighties med ost og bacon.
Aftensmad: Pizza – jeg får pizza med ostebund (seafood fyld – muslinger, rejer, tun, kapers), Lukas får med almindelig bund og pepperoni – begge får salat til
Træning: Løb + arbejde

Leave a Reply

