Madplan, uge 20

IMG_3418-0

Jeg er alene og har planer, så menuen er ikke synderligt sindsoprivende. Bruger alle mine madpenge på lørdagens menu, hvor jeg skal holde pigefødselsdag.


Søndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Tun med mayonnaise, agurk og tomat
Aftensmad: Smørstegt hvidkål med oksekød og karry.


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med
Aftensmad: Chilisuppe med creme fraiche og ostebolle med smør
Træning: Løb


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostefranskbrød med kødpølse, mayonnaise og agurk
Aftensmad: Chilisuppe med creme fraiche og ostebolle med smør


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med æg, mayonnaise og purløg, dertil gnavegrønt
Aftensmad: Spise hos en kammerat
Træning: Løb


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Tunsalat med mayonnaise, agurk og tomat
Aftensmad: Æggekage med bacon og tomat


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Tusalat med agurk og tomat
Aftensmad: Rester
Træning:


Lørdag – jeg holder fødselsdag, så menuen er IKKE LCHF
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: –
Aftensmad:
Forret: hjemmelavede nachos med guacamole, salsa og creme fraiche
Hovedret: hjemmelavede tortillas med pulled pork a la mexico, ananassalsa, ruccola og hjemmelavet mayonnaise med lime og chili
Dessert: Gateau marcel lavet med chilichokolade – serveret med 38% creme fraiche og mango
Træning: Løb

2 thoughts on “Madplan, uge 20

  1. Jeg er simpelthen SÅ imponeret over, at du hver eneste uge lægger en madplan op 😄 – tusind tak – den er en KÆMPE inspiration for mig – spiser du evt et eller andet en han imellem mellem måltiderne – eller har du aldrig brug for det?? – knus M

    • Jeg føler sjældent, jeg har brug for det. Og så lægger LCHF jo ikke op til at man “lige snupper en bolle”, så oft udsætter jeg bare behovet, hvis det opstår, fordi der ikke er noget at spise. Med andre ord – hvis jeg planlægger at jeg skal spise imellem måltiderne, så gør jeg det også – uanset, om jeg er sulten eller ej, så det vil jeg helst gerne væk fra. Jeg finder også, at jeg defor godt kan holde mig mellem måltiderne – fordi jeg har fortalt min hjerne at jeg ikke behøver at snacke

Leave a Reply

