Madplan, uge 15

IMG_3418-0

Så fortsætter vi med en  striks madplan efter påskens udskejelser i København. Sisse prøvede ellers så fint at holde mig på stien, men én eftermiddag alene med Lukas og vi endte på den lækreste italienske restaurant. Derefter fik jeg en kæmpe softice og da vi kom hjem fra Købehavn enste vi med at dele en pose chips. Så er jeg vist også helt fyldt for kulhydrater for denne omgang


Søndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med baconost (fra Sverige) og agurk. Dertil gnavegrønt.
Aftensmad: Pølser med bønnefritter og mayonnaise
Træning: 1 times cirkeltræning + en times latin mix dans


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostbolle med
Aftensmad: Tærte med laks og spinat og salat til
Træning: Løb, 10/24


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med spegepølse og gnavegrønt
Aftensmad: Tærte med laks og spinat og salat
Træning: Stram op, 15.30, Scandinavian


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med æg, mayonnaise og purløg, dertil gnavegrønt
Aftensmad: Frikadeller med bønnefritter
Træning: Løb, 11/24


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg og gnavegrønt
Aftensmad: Tærte med laks og spinat
Træning: Stram Op, 17.00, Skanderborg


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg og gnavegrønt
Aftensmad: Kyllingesuppe, lavet på et skrog. Laves med kål og bacon og serveres med en ostebolle
Træning: Løb, 12/24 – HALVVEJS!!!


Lørdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg og gnavegrønt
Aftensmad: Rester
Træning: Thai Bo, JBV

2 thoughts on “Madplan, uge 15

  1. Hej Johanne. Må jeg spørge hvor mange kalorier du er på dagligt? Jeg har kigget på dine madplaner flere gange men synes ikke det ligner noget jeg kan blive mæt af 😁 f.eks spiser jeg altid 2 osteboller af gangen og aftensmaden skal også være mere bastant. Eller skal dine planer bare tages sådan lidt vejledende? 😊Jeg vejer 76 og er 168. Og taber mig bestemt ikke 😯
    Ellers en god og inspirerende blog 😊 god dag 😊

    • Jeg ligger på ca 1600-2000 kcal om dagen. Men er du SIKKER på, at du behøver 2 osteboller? Jeg tror ofte at vi har lyst til mere end vi har brug for. Prøv med én og se, hvordan det går. Og aftensmaden er rigeligt. Men vi er på nogenlunde samme sted vægtsmæssigt )og højdemæssigt) og min krop er ikke glad for at skulle af med mere nu. Det er en kamp og nogle gange kæmper jeg den, andre gange er jeg bare tilfreds med hvor jeg er landet.

      Jeg skifter mellem et par måneder, hvor jeg logger og holder mig på 1500-1600 kcal. Når det så går i stå holder jeg op med at logge og spiser mere og det sætter fut i forbrændingen igen. Kroppen gider ikke det samme hele tiden den vil gerne ruskes lidt i, når det kommer til vægttab.

      Så mit råd i første omgang er: se, om du ikke rent faktisk KAN blive mæt på mindre, og måske skal du begynde at logge på madlog for at se, hvor mange g kulhydrater du rent faktisk får. Det er meget svært at holde sig på 20 og under.

Leave a Reply

