Madplan, uge 12

IMG_3418-0

 

Igen vil jeg forsøge ikke at bruge nogen penge denne uge. Det kan ikke helt lade sig gøre, men jeg vil forsøge. Derfor er planen røvkedelig, for jeg spiser gerne det samme 3 dage i træk for at få tømt ud.


Søndag
Morgenmad: æggelatte
Frokost: Ostebolle med ost, tomat og sennep
Aftensmad:Kæmpe bockwurst (fra Lidl) i svøb med broccolifritter


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: tunsalat (tun og mayonnaise), 1/2 avocado og 1 kogt æg. Dertil agurk og tomat
Aftensmad: Kæmpe bockwurst (fra Lidl) i svøb med broccolifritter


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med spegepølse og gnavegrønt
Aftensmad:Kæmpe bockwurst (fra Lidl) i svøb med broccolifritter


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med ost og spegepølse
Aftensmad: Pizzza på ostebund (Lukas almindelig)


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: ostebolle med ost og spegepølse
Aftensmad: Rest af stromboli med tarteletfyld


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Frikadeller med salat
Aftensmad: på date – ved ikke hvad der skal spises.


Lørdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med tunsalat og avocado
Aftensmad: Spiser med kollegaer – tapas

2 thoughts on “Madplan, uge 12

  1. Hej Johanne. Jeg skal lige høre dig med hensyn til morgenmad og frokost. Får du nogen grøntsager til? Jeg har nemlig svært ved at få mine grøntsager om morgenen, og til frokost kan jeg også snildt blive mæt af en ostebolle med ost, tomat, salat og smør/mayo.
    Hvad gør du med grøntsager – får du dem primært om aftenen?
    Vh. Mette

Leave a Reply

