Madplan, uge 2

IMG_3418-0

Jeg kører ret ensidet mad for tiden. Det gør jeg af forskellige grunde:
1) Jeg ved, det mætter og hvor længe (morgenmad og frokost)
2) Portionskontrol
3) Jeg logger ALT på http://www.madlog.dk og det er nemmere når man kører det samme og ikke skal veje hele tiden.
4) Derudover sparer jeg penge ved at bruge alle ingredienserne helt og ved at spise den samme ret i flere dage (og december var dyr og januar bliver heller ikke billig)…..Så undskyld på forhånd manglen på variation.

Søndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med tunsalat
Aftensmad: Squashlasagne med oste/hvidløgsbrød lavet af strombolidejen og salat. Lukas får kødsovsen med pasta til


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med tunsalat
Aftensmad: Squashlasagne med hvidløgsbrød lavet af strombolidejen og salat


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med ost, kødpålæg, sennep og tomat
Aftensmad: spiser på café – nok en burger uden brød og fritter eller en salat


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Røræg, røget laks og avocado og salat


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med philadelphia og røget laks
Aftensmad: Kålpølse med grønkål (ikke kartofler)


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Kålpølse med grønkål


Lørdag – Date night – jeg skal date: MIG SELV.
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Oksefilet med hjemmelavet bearnnaisesovs, serveret med salat og bacon/løgringe og hjemmelavet hvidløgsfladbrød


 

Leave a Reply

