Hu hej, hvor det går

Skærmbillede 2014-12-13 kl. 06.58.40

74,8 – laveste nogensiden (altså siden jeg var midt i tyverne, men siden starten af LCHF). NU rykker det. Må også indrømme at være gået noget ned i både kulhydrater og kalorier de sidste par dage. Har bare ikke været sulten og har valgt grønne salater over kålvariationerne og det kan ses på kulhydratsindtaget. Men hold da op, jeg taber mig igen, og så endda i en julemåned.

Planen er:
Spist strisk alle dage på nær julefrokost på arbejde, juleaften, julefrokost med familien og nytårsaften. Jeg har ikke tænkt mig at gå amok, hvis jeg kan undgå det, men vil spise almindeligt, men holde mig fra brødet. Brødet gør mig så træt, at jeg ikke holder distancen, og jeg får sådan en ubehagelig, ukontrollerbar træthed, som overmander mig. Det gider man ikke til højtider.

 

Glædelig jul allesammen.

Leave a Reply

