A carb addicts’ confessions

 

Skærmbillede 2014-12-07 kl. 07.10.17

 

FUUUUCK, mand, prøvede lige at taste ind, hvad der blev hevet indebords i fredags, da jeg slap kontrollen ved rund-stykkebordet, kageordning og fest. Tallene er rasende ukorrekte både mht mængder og mht kalorier, eftersom jeg bare har gisnet om vægt og produkter, der kunne ske at minde om det, jeg har spist, men FUUUUUCK, jeg kan pludseligt godt forstå, hvorfor jeg har taget på i denne weekend. I går var ok på trods af at jeg endte i ciabattabrøds-hullet da vi spiste tapas……… Nu har jeg også så ondt i kødet på indersiden af min kind (eftersom jeg har tygget for meget i en kind der er hævet efter visdomstandsoperationen) så den står på æggelatte til 2 måltider og så må vi se mht aftensmad….. så read and weep – I know I do! Og når man tænker at sådan kunne en helt almindelig fredag, før LCHF godt se ud, så er der da ikke noget at sige til, at jeg blev fed!

Så her er min ACA (anonymous carb addicts) bekendelse: Jeg hedder og Johanne, og jeg har ingen stopklods når der kommer til kulhydrater! Og NU skal jeg ned at træne – IGEN!

4 thoughts on “A carb addicts’ confessions

  1. Det er lige præcis dét madlog kan… give os en ide om hvor det går galt… og hvor galt det går, når det går galt…
    Det giver god motivation til at komme tilbage på sporet. Jeg hepper på dig 🙂

Leave a Reply

