Kalorietælling

Skærmbillede 2014-11-28 kl. 07.26.26

 

Observationer efter 4 dage med kalorietælling:

1) Jeg spiser flere kulhydrater end jeg troede

2) Når man spiser masser af de rigtige grøntsager går man nemt op mellem 30 og 40 g kulhydrat om dagen. Og ja, det er UDEN kostfibrene. Det kan umuligt være sundt at holde sig på/under 20.

3) Jeg har nok nemt spist mellem 2500 og 3000 kcal – uden at tage proportionelt på. Det er både en øjenåbner, hvor meget jeg egentligt har spist, og hvor meget man kan spise på LCHF uden at blive fed.

4) Jeg behøver slet ikke så meget mad. Jeg er mæt på mellem 1400 og 1800 kcal om dagen

5) Jeg har snacket for meget og det koster i kalorier, som gør at jeg ikke har tabt mig.

5) Vægten rykker sig lidt, meget lidt, men den rykker.

6) Når jeg logger og skriver herinde føler jeg mig mere forpligtet til at holde mig på måtten.

 

One thought on “Kalorietælling

  1. Tak for oversigten 🙂 Den tydeliggør præcis, hvad jeg også selv har haft problemer med – og som gjorde jeg pt er faldet gevaldigt af vognen – så tak for inspiration til at komme tilbage igen 🙂

Leave a Reply

