Madplan, uge 48

Image-1 kopi

 

Sidste uge ville jeg skære ned på kalorierne, men det gik ikke så godt, for jeg faldt bare i for mange gange med kulhydrater, så der er ikke nogen fremgang (nedgang) i vægten at spore. Tværtimod, så synes jeg bare at jeg langsomt tager på. Jeg tror det skyldes at jeg ikke træner for tiden, så jeg glæder mig til det bliver 1/12 og jeg kan melde mig ind i Qvinder, et cirkeltræningscenter lige overfor mit arbejde. SÅ skal der trænes igennem og min krop skal sættes igang og mine muskler skal tones.


Søndag – på fætter/kusineweekend
Morgenmad: hvad der bliver serveret
Frokost: Ostebolle med brie og hjemmelavet hindbærsyltetøj
Aftensmad: Svensk pølseret – med smørstegt hvidkål i stedet for kartofler


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med brie og hjemmelavet hindbærsyltetøj
Aftensmad: farsbrød mef bacon om samt stuvet hvidkål


Tirsdag
Morgenmad: Ostebolle med brie og hjemmelavet hindbærsyltetøj
Frokost: Ostebolle med leverpostej og agurk
Aftensmad: Forårsrulle (er til møde, det skal være nemt og hurtigt)


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Makrel i tomat med mayonnaise, kogt æg og salat
Aftensmad: Blomkåls/rød peber suppe fra denne opskrift – har tænkt mig at tilsætte chili og udelade gedeost


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med leverpostej og sukkerfrie rødbeder
Aftensmad: laksestromboli serveret med salat med asparges, avocado og artiskokhjerter


Fredag
Morgenmad: Ostebolle med ost, sennep og tomat
Frokost: Torskerogn med mayonnaise og gnavegrønt
Aftensmad: Restefest: farsbrød, stromboli stuvet hvidkål, salat


Lørdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost:Ostebolle med pikantost og tomat
Aftensmad: Farsbrød med bønnesalat og mayonnaise

Leave a Reply

