Osteboller til morgenmad

morgenmad_Fotor

 

Nu har jeg drukket min æggelatte rigtigt længe. Jeg elsker den, men engang i mellem, så trænger man til noget andet om morgenen. I dag er en langsom morgen. Lukas er hos sin far og jeg skal egentligt først undervise kl 12 (skal dog afsted for næste uge planlægger ikke sig selv)….. men i dag havde jeg lyst til noget andet og havde lyst til morgenmad på sengen. Så jeg ristede en ostebolle og serverede halvdelen med min egen leverpostej og en skive sukkerfri rødbede. Den anden halvdel med emmenthaler, sennep og tomat og så en kop kaffe med æggemælk. Ud over den ene skive rødbede, så er det et 100% striks morgenmåltid, som minder én om god, gammel brødmorgenmad! Mums.

Leave a Reply

