Madplan, uge 43

Image-1 kopi

 

 

Vægten svinger op og ned efter Barcelona. Har været striks, syntes jeg selv, men har dog spist et par bagels, en forårsrulle (fra den lokale kinamand, var TOTALT det værd) og i går stod den på spare ribs fra Bones, som jo er fyldt med sukker. Holdt mig fra den bagte kartoffel, men spiste godt til af kødet…… derfor sker der nok ikke det store.

Næste uge skal også være striks – og billig (jeg gik lidt shop amok i Barcelona og det afspejles helt klart i resten af månedens madbudget, derfor bliver det igen en uge med rester indtil der kommer børnepenge, ha ha)


Søndag
Morgenmad: Æggelatte, så træning
Frokost: Min nevøs fødselsdag – tager en bagel med hvis det er brød-frokost og ellers må vi se, hvad jeg kan tage med af fede ting, som gør mig mæt.
Aftensmad: Grøntsagssuppe med kødboller, bacon og fløde


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Rester af suppen + evt en bagel
Aftensmad: Ostegratinerede kødboller i tomat/fløde-sovs, serveret med squashegetti til mig og almindelig spaghetti til Lukas.


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Torskerogn rørt op med mayonnaise, gnavegrønt, 1 kogt æg og 1/2 avokado
Aftensmad: Rester af pulled pork og en coleslaw, Lukas får nudler som altid om tirsdagen efter karate.


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Samme som tirsdag
Aftensmad: stromboli a la pizza med bacon, pepperoni, pulled pork, tomatsovs og ost, serveret med råkostsalat


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Rester af strombolien med råkost
Aftensmad: Vintervikingegryde med smør/chilistegt hvidkål (ris til Lukas) og salat


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Rester eller tun med mayonnaise, æg og avocado
Aftensmad: Svensk pølseret (med kartofler til Lukas og smørstegte hvidkålsris til mig)


Lørdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Rester af hvad der er i køleskabet
Aftensmad: Medister med hjemmelavet rødkål, flødesovs og smørstegte rosenkål

Leave a Reply

