Bettinas hindbærsnitter

 

Hindbærsnitter

Jeg er ikke god til at eksperimentere med LCHF bagning….. eller sagt med andre ord: jeg er for fattig til at eksperimentere med LCHF bagning. Produkterne er simpelthen for dyre til, at jeg tør prøve mig frem. Derfor bruger jeg andres opskrifter men linker til dem, hvis de er gode – og de her hindbærsnitter er GODE.

Bettinna fra bloggen Big-Time har begået disse hindbærsnitter, som bare smager fantastisk.

Hermed et billede og et link til opskriften. De smager for mig meget bedre end dem, man køber, for jeg synes de er så hvinende søde, at jeg ikke kan spise ret meget.

NOTE: når man tager “kiksene” af bagepladen, er de meget porøse og har nemt ved at falde fra hinanden. Ligeså snart de er kølede af, er det ikke noget problem. Bare løft dem forsigtigt over på en bagerist og vent til de bliver helt kolde før du begynder at lægge dem sammen.

P.S – undskyld det slørede billede. Opdagede ikke det var uskarpt før de var spist…. nogle ting kan man ikke gøre om!

 

Leave a Reply

