Madplan, uge 36

Image-1 kopiNu jeg er i gang med at planlægge, hvordan jeg skal bruge alle mine rester fra køleskab og fryser for at spare penge, så planlægger jeg lige uge 36 med (i dag er fredag, uge 34).

Jeg har:

Hakket oksekød, kyllingefileter, tykstegsmedaljoner, torsk, spinat (frost), grønkål (frost), porrer (frost), rosenkål frost), flæskesvær, FiberHusk, Pofiber, fløde, ost, hvidkål, blomkål, gulerødder (ikke striks), gulerødder (frost), sguash (masser), peberfrugter, agurk, tomater, flødeost, creme fraiche, mayonnaise, dåsebønner (grønne) – igen er de overstregede varer dem, jeg får brugt op.


Søndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med pålæg
Aftensmad: Restesuppe (porrer, rosenkål, hvidkål, blomkål, gulerødder (ikke striks), squash, peberfrugter, spinat, tomatpuré – med fløde og bacon. Serveres med en ostebolle.


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Restesuppe
Aftensmad: Hakkebøf med stegte løg (ikke striks) og rosenkål med flødesovs


Tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Madpandekage med kylling, løg og peberfrugt a la mexico
Aftensmad: Tapas ved Cab Blau scenen


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: rester af suppen
Aftensmad: Rester af karry fra lørdag


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Makrel i tomat med mayonnaise samt salat.
Aftensmad: Chicken Roga Josh serveret med stegte blomkålsris


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Rester af Chicken Rogan josh fra torsdag
Aftensmad: spiser hos veninder. Vi laver sammenskudsgilde – jeg tager noget med torsk med


Lørdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostebolle med ost, sennep og tomat
Aftensmad: Spise til festugen

 

Leave a Reply

