Madplan, uge 30

Image-1 kopiSå er jeg hjemme efter en uge på camping, hvor det ikke gik med at holde mig fra kulhydraterne! Hver dag var der chips og snacks of aftensmad, som var ikke LCHF. Holdt mig dog til LCHF til morgenmad og til frokost (d fleste dage), men regner med at have taget temmeligt meget på på denne uge.

Så nu er det striks LCHF og en masse grøntsager – masser af salat i varmen!!!! Jeg trænger til at føle mig sund!


Lørdag:
Morgenmad: –
Frokost: –
Aftensmad: Grillpølser og salat med feta


Søndag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Frikadeller og salat
aftensmad: Kyllingespyd serveret med salat og mayonnaise


Mandag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Torskerognssalt med gnavegrønt
Aftensmad: spise hos min kammerat


Tirsdag
Morgenmad: æggelatte
Frokost: Tun med mayonnaise og 1/2 avokado
Aftensmad: Kyllingesalat med feta og semibagtetomater samt aioli


Onsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Salat med salatblade, tomat, agurk, rødøg, feta og tun i mayonnaise
aftensmad: Til Zulu Sommerbio – griller pølser på grill


Torsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Ostehapser med skinke og gnavegrønt
Aftensmad: Kotelet serveret med bønnesalat


Fredag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Salat med varmtrøget laks
Aftensmad: Hjemmelavede forårsruller serveret med lynstegte grøntsager og “nudler” (squashgetti)


Lørdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Forårsruller
Aftensmad: Fyldt kyllingebryst (ost) omviklet med bacon, serveret med bønnefritter.

 

 

Leave a Reply

