Nyt legetøj!

IMG_3117

IMG_3115

Lige for tiden elsker jeg at shoppe efter 2 ting: nyt tøj (helst fra genbrugsbutikker, men venter også på en pakke med 5 smukke. 50er kjoler), samt ting til mit LCHF madlavningsliv!

Et af mine problemer har været at lave pandekager, for jeg har aldrig kunne vende dem uden at de er falder fra hinanden. LCHF’ere vil kende til denne problemstilling! Det er ikke noget problem, hvis bare man kan få den vendt, men det kan godt være MEGET svært!

Så stor var min glæde da jeg spottede et pandekagejern i Netto. 200 kr var mere end jeg havde regnet med at betale, men må indrømme, det er ALLE pengene værd.

Ud af min opskrift til 1 madpandekage blev der 4 tynde pandekager og de kunne sagtens tages af panden uden at de faldt fra hinanden.

 

Hold op, nu skal der eksperimenteres….. første projekt (efter camping  eller måske til at tage med på camping?????) er at lave forårsruller!

 

Leave a Reply

