Who’s that girl?

 

 

Jeg har nok bildt mig selv ind at jeg stadigt var buttet, at de billeder jeg tog løj, at spejlet slankede, at det var den rette postur etc….. men jeg er faktisk blevet slank – mit hovede kan bare ikke følge med…….. men i følge den officielle tabel for BMI er jeg stadigt 5 kg over TOPPEN af mit BMI  det vil sige at jeg stadigt er overvægtig (jeg giver ikke en skid for BMI, skal det lige siges……)

 

Men hende der den slanke på billederne skal jeg til at lære at kende, for hende aner jeg ikke, hvem er…IMG_3779

3 thoughts on “Who’s that girl?

Leave a Reply

