Madplan, uge 16


 

Søndag
Morgenmad: Æggelatte og pandekage med marmelade (bær med sukring gold)
Frokost: Picnic i Mindeparken – jeg tager frikadeller og tzatziki med
Aftensmad: Hamburgerryg og cole slaw og sennespmayonnaise

Mandag
Morgenmad: Faste
Frokost: Faste
Aftensmad: Hamburgerryg med kogte grønne bønner, stegt op i lidt smør og hvidløg

tirsdag
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Kyllingesalat med semibagte tomater (fik ikke lavet den sidste uge)
Aftensmad: Farsbrød med bønnefritter og tomat/feta/rødsløgssalat med olie/eddikedressing og hjemmelavet aioli.

Onsdag
Morgenmad: Faste
Frokost: Faste
Aftensmad: Farsbrød med kål kogt i bouillon

Torsdag – HOS MIN FAR
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Rester eller røræg med pølser
Aftensmad: ???

Fredag HOS MIN FAR
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Pølser, bacon og æg
Aftensmad: Grillmad – pølser, marineret kød og grillede grøntsager

Lørdag HOS MIN FAR
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Røget laks med røræg
Aftensmad: Pulled pork med cole slaw

Søndag HJEM FRA MIN FAR
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Pandekage med smeltet ost
Aftensmad: Svensk pølseret
Johanne: med stegte grøntsager
Lukas: med kartofler

Mandag HOS MIN MOR
Morgenmad: Æggelatte
Frokost: Påskefrokost hos min mor
Aftensmad: Nok ikke nødvendig efter frokosten

Leave a Reply

