Update vægttab og sind!

 

 

Var til fest i weekenden……ja, faktisk blev weekenden én, lang kulhydratsfest. Startede fredag, hvor jeg faldt i et chips- og chokoladehul på skolen. Lørdag blev der indtaget både kartoffelsalat og flødekartofler til en fest, efterfulgt at RIGELIGT gin og bitter lemon. Lørdag morgen blev det til en bolle og en hjemmelavet juice (sidsnævnte var et boost uden lige og som fjernede ethvert spor af tømmermænd og gjorde at trangen til McDonalds forsvandt).
Alt i alt var det ikke en god weekend for kulhydratsindtaget, men det var den fedeste weekend i lang tid og sjældent har jeg danset, sunget og grint så meget, så det var det hele værd – OGSÅ de + 1,9 kg vægten viste mandag morgen!

Det er godt at mærke livet igen. Synes at denne vinter har været grå og trist for et ellers glad og positivt sind. Jeg har for første gang følt mig nede…. Men det kommer vel som en reaktion på 3 meget hårde år før min skilsmisse, og da eksen deklarerede at han havde fundet en kæreste, synes jeg faktisk ikke det var sjovt….har nok brugt vinteren på at bearbejde den tanke og bearbejde de traumer/reaktioner/ar, der kom efter de 3 hårde år. Men nu er jeg der, hvor jeg har det helt fint med tanken og også helt fint med tanken om at der skal en ny kvinde ind i mit barns liv. Hun er sød og Lukas kan lide hende og hun er vild med Lukas -så bliver det ikke meget bedre! Og solen skinner og jeg kan dagligt mærke mine batterier blive genopladet, der er bobler i maven og spændende ting i horisonten og det gør at man smiler mere, og stråler mere (og de 14 kg (nu 12 pga weekenden, men dem tæller jeg ikke), der er røget hjælper helt klart også på det).

Men nu klør jeg på med faste og striks LCHF og gad vide, om jeg så ikke kommer tilbage på det rette spor? Og i mellemtiden vil jeg nyde mit liv og alle de gode ting, der sker for mig!

Leave a Reply

