Carb loading

Vægt d. 1/3: 79,5
Vægt d. 7/3: 79,3

Nå, den der carb load dag skal vist dø i en tid, for efter jeg er begyndt på 5:2 så er det ikke til at vide, hvad den gør ved mig. Jeg taber mig lidt hver uge, men er det på GRUND af kulhydraterne eller er det på TRODS af kulhydraterne – det er ikke til at vide, nar man også kører 5:2, så nu prøver jeg et par uger på ren LCHF med 5:2…….bye bye chocolate and bread on a Saturday – I will miss you! (atså d. 29/3 skal jeg til fest og der går det hele nok galt, for der skal jeg drikke!!!!)

5:2 er meget nemmere end jeg troede. Og jeg kan mærke at den hjælper rigtigt meget på budgettet.

Så nu hedder det: LCHF 5 dage om ugen og 5:2 2 dage om ugen (med et 500 kcal måltid)

Leave a Reply

