Update

Vægt d. 9/9 2013: 91,8
Vægt i dag: 79,7

12,1 kg er røget på 5,5 måneder – det er jo vanvittigt! Har før KÆMPET mig op på 6 kg, men denne gang er det en leg…..en leg, hvor man ikke er sulten, har energi og spiser lækker mad.

Dog stod det hele lidt stille med vægttabet og selvom jeg er tilfreds med velværen på LCHF, så kunne jeg godt tænke mig at der kom lidt gang i vægttabet igen, for kunne godt tænke mig at se semi ok ud i en bikini til sommer. Det ser ud til at jeg (for nu) har fundet den perfekte kombination. En blanding af carbloading (spørgsmålet er, om det hjælper eller om det bare en en god grund til at spise mad, jeg savner???), LCHF og 5:2 fasten.
Siden jeg startede på 5:2 fasten for lidt over en uge siden (skal til at i gang med min 4. fastedag) er der røget omkring 1 kg.

Sådan ser en uge ud
LCHF: 4 dage (tirsdag, onsdag, fredag, søndag)
2 fastedage, hvor 500 kcal måltidet er LCLF (mandag og torsdag)
1 carbload aften, hvor jeg spiser et almindeligt måltid og nogle snacks eller lys chokolade (lørdag)

Den her måde kan jeg godt køre på med vægttab og så en blanding af LCHF og en kulhydratsdag når jeg når ned på 70 kg (som for første gang i mit liv virker realistisk) – og går det hele i stå igen, må jeg justere!

Leave a Reply

