Madplan, uge 8

Madplanen i denne uge er ikke særligt opfindsom. Det skyldes at jeg vil bruge hvad jeg har i køleskab og fryser og skulle købe så lidt ekstra som muligt. Desværre synes jeg, at det hurtigt bliver dyrt med frokost med mindre man vil overleve på kaffe med kokosolie og det synes jeg måske ikke der er så meget næring i.

Mandag
Frokost:
en rest kylling i karry og 1/2 avokado
Aftensmad:
Fishfingers med tatarmayonnaise og ærter

Tirsdag

Frokost:
Aftensmad: Karateaften
Lukas: nudler med kylling og grøntsager (ritual med de nudler)
Johanne: Fastedag = æggelatte til aftensmad

Onsdag
Frokost:
Torskeognssalat
Aftensmad:
Spiser hos min mor

Torsdag
Fastedag – vil se, om jeg kan klare mig til aften uden noget at spise
Aftensmad: 1 pølse, salat med dressing
Lukas: med ovnbagte kartofler

Fredag
Frokost:
rester eller 1/2 avokado med makrelsalat og mayonnaise
Aftensmad:
Lukas: pizza
Johanne: pizza uden bund – ost, tomatsovs og fyld direkte på en ildfast tallerken

Lørdag
Frokost:
røræg med røget fisk eller æggelatte alt efter appetitten
Aftensmad: CARBNIGHT
Spaghetti med kødsovs med kålsalat

Søndag
frokost:
æggelatte
Aftensmad:
restesuppe
Lukas: med brød
Johanne: med creme fraiche og chili

Leave a Reply

