Carb loading, uge 2

Spiste i lørdags pizza og en lille Toblerone (åååååh, mælkechokolade SMAGER bare bedre end mørk chokolade), og regnede med at se den sædvanlige vægtøgning (væske) på ca 1 kg, men i stedet var det kun 100 g. I dag steg jeg på igen (det kan sagtens først vise sig på vægten et par dage efter), men nu var jeg sgu røget 0,7 kg! Hold da nu op!!! Efter stilstand så længe er det dejligt der sker noget (og hvis jeg kan tabe mig ved at spise det jeg savner én gang om ugen, så bliver denne livsstil jo bare ENDNU bedre!!!

Vejer nu 80,8 – 0,8 til mit næste mål, som er min bryllupsvægt. Derefter er målet at komme ned på 71,8 for så er der røget 20 kg i alt! Men det mål har jeg sat til næste nytår!

Leave a Reply

