Carb loading, uge 1

Ja, egentligt er det uge 2, men eftersom jeg lå syg og ikke spiste noget i uge 1, så synes jeg ikke vi kan bruge det til noget!

Ved heller ikke, om vi kan konkludere noget ud fra denne uge, med et vægttab på 0.1 kg, men jeg har menstruation og det plejer at medføre mere væske i kroppen og det viser sig altid som mere på vægten, så næste uge bliver spændenden!

Begyndte i lørdags med den laveste vægt nogenside: 81,2! Spiste så hos en veninde og menuen stod på hjemmelavet fried chicken (lavet med mel og cornflakes) og pommes fra grillen (og jeg holdt mig ikke tilbage) – til dessert var der hjemmelavet is – både Daimis og jordbæris!

Så steg vægte, som forventet, for kulhydrater binder rigtigt meget væske. Resten af uge har jeg holdt mig til striks LCHF og i dag sige vægten 81,1, som jo er lavere end sidste uge! Men 0,1 er så lille et udsving, at jeg igen ikke kan konkludere på det!

I aften er der carb load night igen og vi skal have pizza og hjemmelavet is!

20140208-065302.jpg

2 thoughts on “Carb loading, uge 1

  1. Meget spændende! Min datter havde fødselsdag i går og jeg tænkte på dig og carbload…. fik både lagkage og fastelavnsboller med god samvittighed : ) Men jeg har ikke lyst til at veje mig før om nogle dage…

    • Jeg vejede mig hen ad vejen, for at se, hvordan det påvirker kroppen. Hvis du ikke vil se mellamtallene (dem hvor din krop har optaget væske), så synes jeg du skal vente en uge og se, hvad der er sket. Jeg vidste godt det ville gå op, så det var ikke anderledes end forventet!

Leave a Reply

