Carbloading 1

Jeg har nok udviklet en kulhydratsforskrækkelse, lidt på linje med min gamle (nu forsvundne) fedtforskrækkelse, for da det kom til stykket, og jeg måtte tage en cheat day/carb loading day, så endte jeg med at gå fuldstændig “AMOK” (sarcasme kan forekomme) i en supe med lidt kartofler i samt en proteinbolle! Jeg tror ikke man kan kalde det loading. Jeg havde tænkt alle de ting igennem, jeg gerne ville have; pizza, spaghetti med kødssovs, rugbrød med pålæg, boller i karry (jævnet med MEL) og serveret med rigtige, hvide ris, hotdog med hvidt brød, wraps, rulle kebab fra Bazar Vest osv osv, men i sidste ende blev det suppe med blendede kartofler, og grunden til det, var denne hævede kind (jeg kunne rent faktisk ikke tygge ordentligt og proteinbollen gled kun ned fordi den var skåret i små, bitte stykker)
Men nu er cheat day/carbloading day 1 overstået, og så må vi se, hvordan kroppen reagerer….regner med en vægtforøgelse første dag og så må vi se, om der sker noget i løbet af ugen, som er til at gå videre med! Måske skal der loades noget mere end bare et par blendede kartofler, men nu må vi se

20140126-053026.jpg

Leave a Reply

