Madplan, uge 50

Sidste uge gik af en eller anden grund lidt op i hat 🎩og briller đź‘“, sĂĄ mange af de retter, jeg havde planlagt blev ikke til noget. Nej, faktisk endte jeg to gange hos min mor til aftensmad og ellers have jeg (pga ketose, tror jeg) ikke den store lyst til at kokkerere. Vi prøver igen med de ingredienser, der nu ligger i fryseren og i køleskabet, men først skal jeg have besøg af min eks og nogle af hans venner fra vores tidligere liv i England, og de skal selvfølgeligt have hele julesvinerier med flæskesteg! Sidste uge stod jeg nemlig i Brugsen og skulle vælge en eller anden smagløs adventskrans (orkede ikke at lave en selv), og opdagede en MEGA flæskesteg til samme pris……sĂĄ der stod jeg med 4 kg svin i den ene hĂĄnd og 4 lys i den anden og sĂĄ overvandt mit indre kødædende dyr og svinet kom pĂĄ bĂĄndet i stedet for grannet! Og nu skal 2/4 af den steg serveres til et par (forhĂĄbentligt meget taknemmelige) englændere! Har ogsĂĄ tænkt mig at købe en adventsgave – noget typisk dansk……..

Nå, men nu til sagen; den mad jeg skal spise for at holde mine kræfter oppe i næste uge, hvor jeg har fri fra arbejde og skal skrive intensivt på min opgave i 7 dage!!!!

Lørdag:
Flæskesteg med det hele

Søndag:
Biksemadsrester

Mandag:
Flæskestegssandwich med proteinbolle fra Lidl

Tirsdag:
Kylling, fyldt med ajvar, viklet ind i bacon, serveret med salat eller smørstegte grøntsager

Onsdag:
Lasagne med proteinplader – helt almindelig lasagne med oksekød og fløde/ostesovs!

Torsdag:
Rester

Fredag:
Spise hos min ven Søren

Lørdag:
Rester eller hvad jeg nu kan finde på ud af de ting, der er i kølseskabet.

Leave a Reply

