Vægttab og Orkanen Bodil

20131205-204134.jpg

Så er der røget lidt over 8 kg. – jeg tager forbehold for at vægten i morgen er steget, for i dag blæser Bodil en pelikan og så synes man det er lidt syyyynd for en selv, ikke? Og så røg der lige en mandarin indebords, som kickstartede blodsukkeret og dermed lækkersulten, og jeg endte med at høvle en pose flæskesvær med dip ind – før pizzaen! Tror ikke lige jeg skal regne med at have tabt mig yderligere i morgen og vil være meget overrasket, ydmyg og derefter 100% on track i laaaang tid, hvis ikke vægten viser lidt mere end i dag! MEN det skal ikke ødelægge min glæde over at kunne være i endnu en kjole – en som jeg købte og aldrig helt nåede at kunne passe sidste gang jeg tabte mig! Så her er den – den grå sexede sekretærkjole!

Leave a Reply

