Kokospandekager med vanilje creme fraiche

20131130-094040.jpg

Jeg kan egentligt godt lide kokos, men må indrømme at jeg bedst kan lide det i drømmerkager og bounties. Men nu har jeg købt 1 kg dyrt kokosfibre, så skal til at vænne mig til smagen.

I går lavede jeg (til aftensmad og så var der nok til morgenaden også) kokospandekager fra mitlivleves bloggen……. de smager godt og konsistensen er som med almindeligt mel, og det har jeg savnet når jeg har forsøgt at vende andre pandekager med FiberHusk. Men disse var nemme at vende og så må jeg lige vænne mig til smagen!

Jeg serverede dem til aften med creme fraiche blandet op med blendede bær og her til morgen med creme fraiche med lidt sødemiddel samt vaniljepulver……..

2 thoughts on “Kokospandekager med vanilje creme fraiche

Leave a Reply

