Madplan, uge 47

Søndag:
fødselsdag hos min niece. Der skal serveres lakse- og spinatlasagne…. jeg laver et par proteinpastaplader og tager med, så min mor og jeg kan spise med

Mandag:
Mousakka til én (har en lille rest oksekød og 1/2 aubergine – det er da en genial måde at udnytte rester på)

Tirsdag:
Kylling i karry (det er som sædvanlig karatedag og da kommer vi så sent hjem – det skal bare gå stærk for ellers kommer Lukas alt for sent i seng, og kyllingstirfry er ofte på programmet denne dag)

Onsdag:
LCHF pandekager med mexikansk fyld, gratineret med ost, serveret med salsa, creme fraiche og jalapeños

Torsdag:
Hamburgerryg med flødestuvet grønlangkål og hjemmerørt sennep (et par kartofler til Lukas – er ikke så sikker på at han er vild med stuvet grønlangkål!

Fredag:
Der er et forældrearrangement på Lukas’ skole – bare for forældre, ingen børn 👍…….. vi skal hver tage noget med og jeg vil lave en lakse- og spinattærte, samt en lemon curd tærte (bunde som laksetærte med med sukrin og vanilje, bagt og fyldt op med en blanding af flødeskum og lemon curd)

Lørdag:
Resterne af hamburgerryggen serveret med blomkålsmos og kogt broccoli!

Frokoster:
Røget laks, røget makrel, tunmouse, torskerognsmayonnaise, kogte æg, peberfrugter, agurkestave, salat,

Vi spiser fandeme godt, Lukas og jeg!!!!

Leave a Reply

