Dagen derpå!

20131117-152825.jpg

I går var jeg til tøse “julefrokost”, vi lavede 3 retter og ikke julemad! Jeg havde alle intentioner og at holde mig på LCHF vejen, men vidste samtidigt at alkoholen ville være min akilleshæl, for så snart der kommer små grønne shots på bordet, så hverken kan eller vil jeg sige nej!
Og da jeg ligesom havde tænkt tanken at jeg alligevel ville drikke shots. så kunne jeg ligeså godt også bare spise løs!
Først kom der chips på bordet! De fik ikke lov til at stå i fred.

Forretten var helt ok – tunmouse på salatblade! Helt perfekt 👍 spiste brød (åååååh, hvidt brød, det saaaavner jeg altså)
Hovedretten var oksefilet i ovn (perfekt rosa), en bearnaise som undertegnede stod for (den skilte for første gang, fatter det ikke, så den røg ud), en tomatsalat med en dressing af creme fraiche, valnødder og hvidløg. Der var også en bulgursalat. Jeg spiste lidt af det hele! Jeg blev dog så hurtigt ubehageligt mæt! En hel anden mæthedsfornemmelse end på mine normale retter! Jeg fik hurtigt en gravid mave og sad og pustede og stønnede – en oplevelse jeg godt kunne have været foruden!

Til dessert var der luksusroulader fra Schweitzerbageren – jeg spiste en lille bitte skive!

SÅ kom shotsene på bordet og der røg også en del indebords! MEN jeg blev ikke rigtigt fuld og da jeg kom ind til byen drak jeg bare vand!

Jeg vågnede op efter 4 timers søvn uden tømmermænd af hverken den ene eller den anden type! Dejligt. Kom i svømmehallen med min mor og Lukas og svømmede 1000 m, købte ind til ugens retter og da jeg kom hjem lavede jeg en portion røræg med rigeligt fløde og smør og spiste med røget laks!

Jeg er overrasket over at min krop slet ikke reagerede i dag – når jeg har været så striks! Men er også glad, for jeg har fået så meget ud af dagen og det burgerhul (Burger King) som jeg havde planlagt at falde i, blev slet ikke nødvendigt…..og nu skal vi til min nieces fødselsdag! God dag!!!

Leave a Reply

