Madplan, uge 45

Søndag
Steak med champignon/fløde/løgsovs og bønnesalat

Mandag
Flæskesværspaneret karbonade med skinke og ost inden i – serveres med oste- og sennepsgratineret blomkål
(laver kålsuppe til tirsdag)

Tirsdag
Kål- og baconsuppe (Lukas’ får kartofler i, min får ekstra fløde) – det er den dag, vi kommer sent hjem fra karate, så jeg laver suppen mandag og så er den bare klar til opvarmning når vi kommer hjem!

Onsdag
Kålret: hakket svinekød, revne gulerødder, kål, grønne bønner

Torsdag
Svinegryde med grøntsager og cocktailpølser, serveret med kålsalat (og ris til Lukas)

Fredag
Burger med proteinbolle

Lørdag
Til mortensand hos min mor (som også spiser LCHF!!!)

One thought on “Madplan, uge 45

  1. Jeg ser, at du fredag har skrevet burger med proteinbolle. Har du set det indlæg jeg har lavet på Facebook i dag (i LCHF-gruppen) om at bruge portobello svampe som burgerboller? De ser ret lækre ud 🙂

Leave a Reply

