Vægttab!

Her til morgen stod den på -6,6 kg! Dog ser det ud af en hel del mere. Jeg kan passe masser af tøj, som har ligget ubrugt, glemt, negligeret bagest i skabet fordi jeg simpelthen ikke KUNNE presse mig ned i det! Men nu begynder det at ligne noget (og at det kun har taget 8 uger fatter jeg simpelthen ikke!)
Der er også det aspekt af det, at et vægttab når man spiser LCHF, simpelthen ser ud af mere! Jeg ved ikke hvorfor, men de kg. der ryger matcher ikke den forvandling der sker. Det tøj jeg nu kan passe er tøj, som jeg passede da jeg vejede 4 kg mindre end jeg gør nu!

Men sådan er transformationen:

20131028-184212.jpg

Billedet til venstre er fra min sommerferie i Italien i sommer og billedet til højre fra i går, hvor jeg opdagede at yndlingsnederdelen igen smøg sig perfekt om mine hofter!

Leave a Reply

