Ribbensstegssandwich (almost LCHF style)

20131118-112135.jpg

Jeg fik 4 stykker flæskesteg med hjem efter min middag med min kammerat den anden dag og de blev øremærket til min ugentlige udskejelse med en proteinbolle fra Lidl.

1 person

Jeg brugte:
1 proteinbolle (læs fakta om proteinbollerne her
lidt icebergsalat
1 tskf Hellmann’s mayonnaise
2 spsk hjemmelavet rødkål fra denne opskrift
Hjemmelavet agurkesalat
2 skiver flæskesteg.

Agurkesalat (bare nok til en sandwich)
15 meget tynde skiver agurk
1 spsk sukrin
2 spsk eddike
1/2 dl kogende vand
1/4 tsk salt

Sukrinen opløses i det kogende vand. Eddike tilsættes samt salt og agurkerne stilles på køl i 5-6 timern

Jeg skar flæskesværen af kødet og gav det højeste varme indtil det var sprødt igen.

Så lagde jeg bollen sammen: mayonnaise, salat, kød, flæskesvær, rødkål og agurkesalat….. Åh mand, skal man synde med noget der er ikke 100% LCHF, så er DETTE måden!

P.S. jeg kunne ikke spise op!!!

One thought on “Ribbensstegssandwich (almost LCHF style)

  1. Pingback: Madplan, uge 50 | LCHF - fedt!

Leave a Reply

