Ugens madplan, uge 43

20131019-145114.jpg

På tirsdag efter karate får jeg Lukas – jeg glæder mig, Han er det sødeste, klogeste, sjoveste og dejligste jeg nogensinde har produceret! Han er bare en god makker at have ved sin side! Derfor skal han have god mad, som han elsker:

Søndag
Flæskestegssandwich: rester af steg jeg fik med hjem fra min kammerat, hjemmelavet agurkesalat, hjemmelavet rødkål, salat, hjemmerørt sennepsmayonnaise i en proteinbolle fra Lidl

Mandag
Quiche Lorraine (der er stadigt masser i fryseren) med salat til

Tirsdag
Det skal være nemt og hurtigt eftersom vi kommer sent hjem fra karate, så det bliver nok bare til pølser og salat (og lidt pasta til Lukas). Vil nok købe nogle lidt gode pølser, så det ikke ser ud som om jeg HELT negligerer hans sundhed!

Onsdag:
Hel kyllingesteg i i römertopf med fløde og grøntsager

Torsdag
Rester af kylling steges op med løg og fløde og serveres med broccoli og kogte gulerødder (måske en lille kartoffel eller to til Lukas)

Fredag
Mexikanske pandekager: LCHF pandekager fyldt med mexikanskkrydret oksekød, i ovnen med ost på – server med salat, guacamole og salsa

Lørdag
Svensk pølseret med løg, bacon resterne af pølserne fra tirsdag og fløde! Igen serveres den med en eller anden form for salat eller kogt grønt.

Leave a Reply

