Ugens madplan, uge 42

Denne uge er det efterårsferie, og jeg har kun Lukas til og med tirsdag morgen, og så gør jeg altså ikke så meget ud af menuen! Men jeg prøver altid at få lidt fisk blandet ind i madplanerne de uger Lukas ikke er her, eftersom han hader det!

Mandag:
Kinesisk stir fry med forskellige grøntsager jeg har tilbage i køleskabet og kylling (Lukas får asiatiske nudler til – han elsker nudler og specielt når han kan få kylling og grøntsager i)

Tirsdag:
Laks med hollandaisesovs og bønner

Onsdag:
Til middag hos min søster (skal lige forhøre mig om menuen og vil forsøge mig med et eller andet LCHF sødt i kageform, som jeg kan tage med – opskrift følger)

Torsdag:
Fiskefrikadeller med madbandittens hjemmerørte remoulade eller tartardressing (mayonnaise blendet med kapers og syltede agurker) og kålsalat (grønkål, hvidkål og rødkål)

Fredag:
Flæskesteg med LCHF rødkål og brun sovs hos en kammerat (kommer nu til at savne de hvide – og speciel de brunede kartofler, men man kan jo ikke få alt i denne verden, vel?)

Lørdag:
Spise i byen med min veninde! Spændende at se, hvordan det spiller sammen med LCHF. Der er en god kinesisk restaurant i byen, hvor man selv samler sin tallerken med grøntsager og kød og de steger det mens man venter – det kunne være et bud)

Leave a Reply

