Gallery

Søndagsmorgenmad

20131116-072650.jpg

1 person:

Her til morgen vågnede jeg op og var rigtigt sulten. Grunden var jo nok at jeg havde lavet langtidshævede hvide boller til min søn, og da de kom ud af ovnen skal jeg ikke være for hellig til at indrømme, at jeg længtes kraftigt efter en varm bolle med smør og ost!

MEN jeg valgte at gøre lidt ekstra ud af mine æg i stedet for;

Jeg stegte 1/2 løg, 1/2 rød peber og en ostepølse fra Aldi på panden til det var både blødt (løg og peber) og sprødt (pølsestykkerne).

Derefter lavede jeg røræg som jeg elsker dem: våde og fede! MUMS. Jeg blandede 2 æg med 20 g fløde og smed en klat smør på en middelvarm pande. Da det var smeltet hældte jeg æggemassen på og rørte rundt lige indtil æggene var gennestegte, men stadigt våde (min mor laver dem som savsmuld til børnebørnene og det synes jeg er synd og skam).

DET var en lækker morgenmad, kan jeg fortælle jer!

One thought on “Søndagsmorgenmad

  1. Du ka sæl vær som savsmuld! Hvorfor tror du at de elsker mine scrampled eggs og klager over at I (mødre) ikke kan lave dem nær så godt!

Leave a Reply

