Chile Con Carne – med masser af carne, men ingen ris eller bønner

20131115-063831.jpg

20131115-063842.jpg

Ved ikke helt hvad jeg havde forestillet mig, men tænkte at Chili con Carne nok ville være rigtigt lækkert – og meget LCHF agtigt, men jeg fik den ikke krydret ordentligt og jeg manglede altså de røde nyrebønner for at den skulle være helt rigtig…..

Til gengæld var “fedtet” lækkert (for det er begrænset hvor meget olie jeg bryder mig om at hælde i en gryderet) – lavede ostechips (revet ost smeltet med lidt mexikansk krydderi på) guacamole, salsa (Santa Maria, shhhh, don’t tell anyone) og creme fraiche!

Jeg forsøger mig frem – er sikker på at jeg nok skal lave en noget lækrerer chili næste gang!

3 thoughts on “Chile Con Carne – med masser af carne, men ingen ris eller bønner

    • Nej, du kan have så evigt ret! Jeg putter altså også både lidt æble i min salat og honning i min dressing og det dræber mig heller ikke. Sådan en gang bønner HØRER sig altså til i en chili!

  1. Pingback: Madplan, uge 21 | LCHF - fedt!

Leave a Reply

